středa 20. července 2011

Mám strach...

Jo, je to tak. Všude kam se hnu, jsou tam! Okrádají mě! Mám strach vyjít z bytu... Ale jsou tak magické! Chci se jim ubránit, ale nejde to! Měli by mě přivázat k posteli...SLEVY jedny zatracený!
Taky jste propadli letním výprodejím?
Už během června začaly pomalu ale jistě letní slevy, ale až teď o prázdninách jsem toho začala naplno využívat. Rozhodně nezahálím doma na gauči, já totiž vyprazdňuju peněženku a likviduji své tajné zásoby na nečekané výdaje a na dárky!  Komu bych ale udělala větší radost dárkem, než sama sobě a co je neplánované nakupování, když ne nečekané výdaje?!

Zatím Vám sem dám fotky doplňků a časem přidám i oblečení ;)



V celém článku to najdete jednotlivě ;)



Laky-broskvový a elektricky modrá (29Kč)

Kytka do vlasů, nebo na šaty (40Kč)
Jsem fanoušek kytek do vlasů, přijde mi to exotické :)




Má krásně žlutou barvu, na fotkách to nejde moc vidět.

Brýle (HM 30Kč)
Přijdou mi retro a modrá se zlatou se mi líbí :)
Brýle (HM 30Kč)
Chtěla jsem bílé, ale průhledná je taky dobrá!

Prstýnek Prsten (NY 29Kč)
Strašně se mi líbí ta barva ...vanilková :) :D


Korále (NY, každé 29Kč)




Retro náušnice (Kik 29Kč)
Mám ráda retro a kombinaci modro-bíle-červené, takže tyhle náušnice měly zelenou! :)

Neřešte mé focení, nejsem žádný expert, vím. Ale tento blog je o mně a mých zálibách. A focení sem patří!

Jste moje inspirace, tak Vám to chci oplatit a stát se inspirací Vám! 

Tínka s mnoha sny

5 komentářů:

  1. Jelikož jsem nadšenec HP, tak jsem od posledního dílu čekala o trochu více. Nevím proč, ale přidala bych 15minut, protože mi celý konec zdaleka nestačil. Ale jak říkám, jsem nadšenec, který četl všechny díly a četl by i 8.

    OdpovědětVymazat
  2. přišla mi ta bitva vcelku odfláknutá. Zvláště, když tam byli asi jen 4obři všehovšudy.
    A bohužel jsem očekávala i více emocí, ale těch tam bylo také mizivě málo

    OdpovědětVymazat
  3. super úlovky..já taky nikdy nemůžu odolat:)

    http://nikijeans.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  4. Strašně dlouhou dobu jsem si přála někam vyrazit za angličtinou... Měla jsem letět už minulej rok na Maltu, ale nakonec to nedopadlo, ptž jsme to zařizovali na poslední chvíli:/ No a tak jsem se rozhodla, že pojedu za rok (tzn. letos) a rovnou do Londýna, který jsem milovala už od malička z obrázků;D
    Kamarádka a víc známých mělo zkušenosti se Student Agency, takže jsem chvilku pátrala s jakou agenturou je pobyt nejlepší, ale S.A. nakonec přece vyhrála!:)))
    Jinak fakt doporučuju... Bylo to narosto skvělý.. Hned bych se tam vrátila!:)))))

    OdpovědětVymazat
  5. Ty brýle a řetízky se mi moc líbí:) Jinak ty moje plavky jsou z Reservedu, jsem ráda, že se ti líbí a budu mít radost, jestli budeš i sledovat můj blog:)

    OdpovědětVymazat