čtvrtek 4. srpna 2011

Ferda mravenec, práce všeho druhu!

Přesně tak si dneska připadám! :D
Už od rána lítám, poklízím, žehlím, myju, balím...
Balím do Chorvatska, sice mám do soboty čas, ale v mém případě je lepší začít dřív než později. A tentokrát se toto pravidlo zase potvrdilo...sice mám nachystány 4 sukně, ale žádná trika...



Dále stříhám kartičky na slovíčka, né že bych musela, ale jazyky, které dělám dobrovolně mě baví! Tentokrát jsem se dobrovolně pustila do chorvatštiny. Sice tam jezdíme už dlouho, rozumím, ale nejsem schopná ani kváknout!


Už nějakou dobu mám chuť péct muffiny! Ještě jsem je nikdy nepekla, ale láká mě ta možnost si je ozdobit sama :D


Mňam Mňam!

jollburrfashion.blogspot.com


Zítra se do toho asi dám! ;)

1 komentář:

  1. tak teda prajem vam na dovolenke super poacsie a aby si si to tam poriadne vychutnala :)

    OdpovědětVymazat