pondělí 15. srpna 2011

Taška jak má být

Tak, léto vypadá, že mizí v nenávratnu a já přemýšlím, jaký nový svetr bych chtěla...
V září nastupuji na novou školu, do prváku na gymplu, a vidím to jako velkou výzvu na nákupy :D
Mám jednu věc, kterou bych vážně chtěla!  
 A co že to je?  Všichni známe oxfordky, a většina jsme jejich majitelem (až na mě :D ještě jsem totiž nenarazila na ty pravé), ale znáte tzv. "cambridgky" ? ;) Ne? Tak tpřesně po této vymazlené věcičce toužím!
Pro všechny cambridgky: Přijďte ke mně, darujte se mi za slušnou cenu, a já vás budu hýčkat, chránit před deštěm i sněhem, budu se o vás starat a rozmazlovat! A to vše jen za to, že se staneš mojí dvorní školní taškou!


Koukejte a mlsejte očima, jak vlastně cambridgka vypadá (pro ty, kteří neví )

Vintage-favorit




Pěkná a zajímavá barvička :)

Suprová!

2. favorit

Vintage- navy

Tak co na ně říkáte? ;) Zatím jsem na netu viděla snad všechny barvy a toto je jen výběr ;)
Mají i s popruhama na záda! Což si myslím, že je super! :)
Znáte obchody, kde tyto úžasné tašky prodávají? U nás? :D

Žádné komentáře:

Okomentovat