pátek 5. srpna 2011

Good day (sunshine)


Dneska se mi stalo něco naprosto, pro mě, neuvěřitelného!
Byla jsem v místním sekáči, telefonovala s mamkou, když najednou zamnou přišla paní, jestli bych jí neporadila, že prý vypadám dobře a celkem extravagantně! :O Ještě teď tomu nemůžu uvěřit! :D ...asi to bylo tím kloboukem...:D
Ani nevíte, jak mě to potěšilo!
Celý den byl takový dobrý..:D
Šla jsem do 2handu, abych se pokochala, a zrovna dneska měli všechno za 50Ká!
A zrovna měli celokrajkovou bílou košili a mazáckou bílou, lehce baleťáckou, sukni! Prostě moje gusto! :D
I když si teď uvědomuju, že né všechno bylo tak dobré..:/ Už od rána jsem se tahala s knížkama, které jsem pak šla zanést do knihovny. Někdy po třetí hodině, dojdu ke knihovně a ona byla zavřená!
Věděli jste někdo, že brněnská knihovna nemá o prázdninách v pátek otevřeno?!
Tak jsem se s knížkama tahala po zbytek dne :/

Při psaní tohoto článku si lakuju nehty :D Tak pak dám fotky, jak to dopadloo ;)

A zatím tady máte pár foteček ;)









3 komentáře:

  1. ty jsi superžena =D Nechápu jak si zvládáš lakovat nehty a ještě psát článek:)

    OdpovědětVymazat
  2. jeeej :) ty si z Brna? moj priatel tam studuje, akurat zhruba pred mesiacom sme tam boli na vylete:) a v sekacoch sa daju najst naozaj skvele veci :)

    OdpovědětVymazat
  3. Týjo to chci taky aby za mnou někdo takhle přišel :D

    OdpovědětVymazat